15:22 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک انصار

۳۲ نماد متوقف بورسی کدامند؟
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۳۲ نماد تا پنجم شهریورماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالانه و امثال آن متوقف شده اند.
سودآوری در این نماد آب رفت
نماد برتر - در حالی که اغلب شرکت ها در سال 98 با رشد درآمدها مواجه شدند، «گروه فن آوا» نتوانست اقدامی در جهت افزایش سودآوری انجام دهد.
کاهش نمادهای متوقف بورسی
نماد برتر- آخرین آمار از نمادهای متوقف بورس حاکی از آن است که ۱۸ نماد در این لیست قرار گرفته‌اند، درحالی که پیش از این تعداد این نمادها ۲۴ مورد بود.
اعلام ۳۰ نماد متوقف بورسی
پایگاه خبری راد: آخرین آمار ارائه شده حاکی از آن است که از ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ تا ۱۸ آذر امسال ۳۰ نماد معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران متوقف شده که از این میان چهار نماد به حالت تعلیق درآمده‌اند.
آخرین وضعیت نصب بالن اینترنتی و ایجاد خط تلفن اضطراری در پلدختر
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت ارتباطی در پلدختر گفت: وضعیت ارتباطی در پلدختر به حالت عادی بازگشته و بالن اینترنتی نیز نصب شده است.
چند نماد معاملاتی در بورس متوقف هستند؟
پایگاه خبری راد: تا آخرین روز معاملاتی هفته اخیر ۲۱ نماد متوقف بودند که طول زمان توقف تعداد زیادی از آنها به کمتر از یک ماه می‌رسد.
مشتریان بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح بخوانند
پایگاه خبری راد: سپرده‌گذاران بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح که بانک‌شان در بانک سپه ادغام شده تا چهار ماه دیگر می‌توانند به همان روال قبلی، امور بانکی خود را انجام دهند و فعلاً تغییری در ارائه این خدمات ایجاد نخواهد شد؛ تصمیمات جدید کمیته ادغام نیز در زمان خود اطلاع‌رسانی می‌شود.
جزئیات ادغام بانک‌های نظامی/ بازگشت بانکداری دولتی!
پایگاه خبری راد: ادغام بانک‌های نظامی به خانه آخر خود رسیده و در حال تصمیم‌گیری برای جزئیات این ادغام است که به نظر می‌رسد قرار است این بانک‌ها در یک بانک دولتی ادغام شوند و در عین حال مدیرعامل بانک قوامین بانک‌داری خصوصی را در ایران شکست خورده می‌داند و معتقد است که بانک‌داری فعلاً باید دولتی‌سازی شود.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
۶۰ درصد ظرفیت کارشناسی پیام نور استان فارس خالی ماند
پایگاه خبری راد: ‌سرپرست دانشگاه پیام نور فارس از وجود ۱۵ هزار صندلی خالی در مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا ۱۰ مهرماه همچنان ادامه دارد و داوطلبین جدید می‌توانند در مهلت قانونی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
سناریوی ادغام بانک‌های نظامی تغییر کرد
پایگاه خبری راد: در حالی قرار بود شش بانک نظامی در دو گروه ادغام و در نهایت به یک بانک تبدیل شوند که ظاهرا این تصمیم دچار تغییراتی شده و ادغام به صورت یکجا در یک بانک دولتی انجام خواهد شد.
رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن‌الحجج
پایگاع خبری راد: در پرداخت‌های حقوقی این مؤسسه موردی ذکر شده که نشان می‌دهد صد میلیارد تومان به حساب فردی واریز شده است و در توضیح گفته شده این رقم در ازای حقوق ۳۰ سال این کارمند به صورت پیشاپیش و یک‌جا اکنون پرداخت شده است. پدر این خانواده که یکی از افراد رده‌بالای ... است، حکم مشاور از این مؤسسه برای او صادر شده و ماهانه رقم پنج‌ میلیون‌و صد هزار تومان از این مؤسسه به‌ عنوان حقوق دریافت می‌کرده است.
اطلاعیه بانک انصار
پایگاه خبری راد: بانک انصار اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
نام بانک جدید مشخص شد
پایگاه خبری راد: آخرین اخبار از این حکایت دارد که در جریان ادغام موسسه ثامن و بانک مهر اقتصاد و انصار، احتمالا تا چند روز آینده بانک جدید با نام "انصار" تشکیل خواهد شد.
منتظر یک بانک جدید باشید
پایگاه خبری راد: براساس وعده‌ای که بانک مرکزی برای ادغام بانک‌های نظامی و نهایی شدن این تصمیم در مورد موسسه ثامن و بانک مهر اقتصاد با بانک انصار در بهار داده است، به زودی مخاطبان شبکه بانکی با شکل‌گیری یک بانک جدید و البته بزرگ مواجه خواهند شد.